i marketing - både trykte medier og online marketing. Står din virksomhed og mangler en solid projektleder, som også kan håndtere det praktiske, så læs videre her på siden.
Jeg tilbyder mange forskellige ydelser eller en samlet pakke.
Som freelance e-commerce manager driver og optimere jeg virksomheds online salgskanal. Det betyder, at jeg har det overordnede ansvar for virksomhedens webshop, og det arbejde spænder typisk over både strategiske, tekniske og kommercielle områder.
On-site SEO handler om at optimere dit website i henhold til de nyeste retningslinjer for HTML og indholds-SEO. Vi er altid opdateret med branchens nyeste best practices, så vi ved præcis, hvordan vi skal optimere dit website.
Jeg undersøge din branche, dit nuværende website og hvad dine konkurrenter gør for at definere en solid, resultatorienteret plan for indholds- og HTML-optimering.
Off-site SEO handler om handlinger, som folk foretager sig på andre websites eller platforme, og som påvirker dit eget websites placering i Googles SERP'er for relevante søgninger.
Med off-site SEO opbygger vi dit websteds domæneautoritet og sigter mod at få onlinebrugere til at vise søgemaskinerne, at de stoler på og deler dit websted. On-site og off-site SEO-strategier arbejder sammen om at lade Google vide, at dit website er værdifuldt, troværdigt og værd at dele.
Udnyt Googles omfattende platform til at reklamere for dit produkt eller din tjeneste på Googles søgeresultatsider, videoer, mobilapps, andre websteder og meget mere.
Jeg sikre, at du får maksimal rækkevidde og afkast af din investering. Jeg tilpasser dit annonceringsmål, planlægger en brandstrategi og hjælper dig med at beslutte, hvor længe dine kampagner skal køre.
En annoncekampagne vil give dit websted:
Trafik af høj kvalitet
Højere klikfrekvens (CTR)
Bedre SERP-rangering for betalt søgning
Samlet set højere kvalitetsscore
Jeg bruger Googles værktøj til at spore og analysere hjemmesidens performance og statistik for at identificere tendenser og muligheder i, hvordan besøgende interagerer med din hjemmeside. Jeg bruger Google Analytics til at få et aktuelt overblik over dit websteds præstationer og til at spore skiftet i webstedsstatistikker, når mit SEO-arbejde kommer op i højeste gear.
Derudover bruger jeg platformens robuste rapporteringsmuligheder til at generere tilpassede ugentlige og månedlige rapporter om dit websteds resultater. Så du altid ved, hvad der foregår, og kan se udviklingen i dit websteds resultater over tid.
Jeg tilbyder mine kompetencer som freelancer, hvor du bestemmer, hvad du vil fokusere på. Her aftaler vi et fast antal timer hver uge eller måned.